Na oglądalność trzeba zapracować

 Wciąż organizuję swoje blogowe życie. I dlatego mimo, że nie jestem pewna jak, a zwłaszcza gdzie ono się potoczy piszę również i tutaj. 

Zasadą moją stało się codzienne pisanie. I kiedy jednak zapadnie decyzja o zmianie miejsca, to i tutaj będę pisać codziennie. 

Jak na razie ogarniam ten blog technicznie. Dzisiaj wkleiłam do paska swojego profilu statystyki. Bo ci, co mnie znają wiedzą, że mam na ich tle " hopla". Śledziłam je na bloxie i na WordPressie. Na nim zresztą śledzę je do nadal. Wczoraj był bardzo dobry dzień. Oczywiście Na WordPressie :D


Ostatnio wyświetlania są na poziomie ponad 2 000 tysięcy.

Kiedy zmieniałam miejsce z Bloxa na WordPressa moi przyjaciele i goście podążyli za mną. Mam nadzieję, że i tu się pojawia, kiedy dojrzeje do tej decyzji.

Wkleiłam również do paska bocznego tytuły książek napisanych przeze mnie. Cykl " Okiem Cudzoziemki" i " Życiorys PRL em napisany", czasem do niego wracam. 

Jak dotąd jest łatwo, chociaż mam pragnienia zmiany czołówki. 

Ale to powolutku. 

Milo mi będzie zobaczyć moich gości i przyjaciół z Worda. 

A także tych którzy zajrzeli tutaj. 

Zapraszam do aktualnego bloga./

https://wordpress.com/view/pozagranicamipolskialenietylko.home.blog

Wiem już jak tutaj wklejać linki. :D

Do kolejnego zobaczenia. 

Komentarze

  1. Luciu kochana, zdolna jesteś :) Jednak Wordpress bardziej mi pasuje, ale jak wyjdzie tak będzie :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mnie też bardziej pasuje WordPress. Cóż za jakiś czas się okaże. Dziękuję, że się tu już pojawilas. Uściski

      Usuń
  2. Akurat tutaj łatwo dostosować blog do swoich potrzeb i upodobań a statystyki też się pojawiają . Możesz nawet sprawdzić z jakiego kraju i z jakich przeglądarek masz wejścia

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Wordzie też. Ale chciałabym, żeby te informacje z profilu były na głównej stronie. Powolutku może ogarnę. Wciąż to jest próba mikrofonu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DODATEK INTERNETOWY 03.03.2022 r.

TYGIEL Z INTERNETEM 56/23

DODATEK INTERNETOWY 27.03.20220r.