OPOWIEŚCI LUCI MODNEJ 5/23

 Sporo mi się nazbierało więc musze to jakoś skomentować. 

Są trendy, co prawda raczej letnie... bo wiosna została odwołana. 

To zaczynamy od kilku wystaw . 

Najpierw " Pod kapeluszem". 




Wystawa skromna z naciskiem na różnokolorowe T-shirty.

                                          




Jest w ciuchach szaleństwo koronkowe. Od cienkich na podszewce jak ta (co mi przypomina moją ślubną sukienkę po raz pierwszy - różowa z podobnej koronki), po grube tzw. gipiurowe. 


Tu natomiast połączenie koronki z haftem richelieu  - też ostatnio bardzo modny nawet na całych sukienkach czy spódnicach.






Kolejny hit widoczny we włoskiej tv ( Michelin Hunziker) goły pas nad talią. O ulicy nie wspomnę. Na szczęście wśród młodzieży. 








Moja ulubiona wystawa w Zephirze . Wszystko się mieni na perłowo, czego nie widać na zdjęciach i musicie mi uwierzyć na słowo. 






Tu rzut oka na sukienki i torebki.

W tym butiku codzienna letnia sukienka i spódnica z moją aprobatą. 

Kolejne dzianinowe wdzianko z perłowej mieniącej się włóczki  
Sukienki długie i powiewne. 

I wreszcie ulubienica z kolejnych wystaw na których widać może nie nowość, ale lansowanie szerokich pasków. 


Uwaga; Pokazały się pod marynarkami kamizelki. 

Jest i safari.

Kolejne paski 





. I tyle na dziś. Będę zbierać kolejne witryny. A od Was oczekuję komentarzy. 

Do zobaczenia.


Komentarze

  1. Do koronki dałabym się łatwo przekonać pod warunkiem skromnego kroju: prosta sukienka przed kolano bez rękawów. Natomiast do plisowań raczej nie dałabym się przekonać. Coś mi się źle kojarzą ale to subiektywna ocena.
    Szerokie paski nie dla mnie:( Mam co prawda takie paski w szafie ale jako element historyczno-pamiątkowy:) Moja talia nie lubi pasków:) Nie dziwię się jej.
    Fajne to dzianinowe wdzianko.
    Safari było, jest i będzie zawsze. Kolejne pokolenia mają okazje pokochać ten styl.
    Pióra na torebkach są więcej niż ok:)
    Pozdrawiam, Maria2

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam i ja i dziękuję za komentarz. To lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pióra odpadają. Jak torebka zakurzy się lub ubrudzi czekoladą, do wyrzuceniaKamizelki ok, przynajmniej nerki nie zmarzną...
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w całej rozciągłości. Uściski

      Usuń
  4. Hmmm, paski ... Nawet mam podobny w stylu, tyle, że z niego wyrosłam w szerz. A tak poza tym , to czarne koronki i ta trójkolorowa spódnica . No i kapelusze wszelkie . Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

DODATEK INTERNETOWY 03.03.2022 r.

TYGIEL Z INTERNETEM 56/23

DODATEK INTERNETOWY 27.03.20220r.